sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Askel lähempänä tavoitetta

Tänään Wiima teki upean suorituksen Toko-kokeessa, tuloksena Alo1 194/200p. sij. 1. ja kp.


Luoksepäästävyys 10
Tällä kertaa Wiima meni tuomarin kainaloon ja meinasi seota onnesta, mutta sain rauhotettua tilanteen :)

Paikalla makuu 10
Ei erityistä.

Seuraaminen kytkettynä 9
Wiima painoi hieman, josta pistevähennys ei muuta vikaa.

Seuraaminen taluttimetta 9
Sama kun edellä.

Maahanmeno seuraamisen yhteydessä 10
Erittäin korrekti suoritus ja nopea reagointi.

Luoksetulo 10
Mun mielestä aavistuksen hidas verrattuna siihen mitä parhaimmillaan on, mutta toki ripeä suoritus tämäkin oli.

Seisominen seuraamisen yhteydessä 10
Wiima jäi niille sijoilleen käskyn saatuaan ei korjannut edes etutassun askelta loppuun :)

Estehyppy 10
Malttoi hyvin odottaa käskyä ja oli hyvin kuulolla.

Kokonaisvaikutus 10

Olen todella tyytyväinen Wiiman suoritukseen ja ennen kaikkea siihen että nyt viretila oli sopiva. Ja se että tuomari ei pitänyt seuraamisessa pienestä painamisesta on pelkästään sivuseikka ja ns. makuasia. Tuomari heti kysyikin että ollaanko pk-puolella treenattu ja ehdotti että ottaisin toisen käskyn toko seuraamiseen, jolloin koira olisi irti jalasta. No se on tietty totta, että tänään oltaisiin saatu 200p, jos ei olisi painanut (seuraamisten kertoimet 2 ja 4) mutta toisaalta en taida viitsiä lähteä viilailemaan ja tällaisellakin seuraamisella on mahdollisuudet tokossakin vaikka mihin. Mulle tämä suoritus oli täyden 200 pisteen suoritus! Ja ei mun mielestä Wiima edes painanut paljoa, koska mä pystyin hyvin kävelemään suoraan :D

Tänään astuttiin askel lähemmäksi tavoitetta TK1.

2 kommenttia:

  1. Huomasin että olitte käyneet TVA:n kokeessa, ja muutaman mutkan kautta löysin teidän blogin! Sun koirat (Wiima&Sokka) on mulle kuukauden ajalta hyvinkin tuttuja koiria, olin niistä silloin pentulaatikkoaikoina vastuussa Mian ulkomaanreissun ajan. :) Tai no Sokka oli silloin vain yksi lihava marsu muiden joukossa, Wiiman kanssa sen sijaan eleltiin aikamoisessa symbioosissa.

    Treenailetteko jossain Porin suunnilla? Itse asun (tai tulen taas asumaan kun sopiva kämppä löytyy..) Raumalla, mutta käyn viikoittain Royal Canin ja TVA:n hallilla treenailemassa noiden omien elukoiden kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! kiva kuulla "hoitotädin" kuulumisia :) Wiiman kanssa on helppo elää symbioosissa :D
      Joo treenataan TVA:n hallilla/kentällä, laitppa mulle sähköpostia anu.elainfysioterapia@gmail.com niin voidaan vaihdella kuulumisia :)

      Poista