tiistai 13. lokakuuta 2015

Uuden opettelua

Eikös se niin mene että ensin ilmoitetaan koira kokeeseen ja sen jälkeen googletetaan että mitäs siinä kokeessa sitten oikein tehdään. Näin juuri kävi pari viikkoa sitten, kun ilmotin Sokka toko kokeeseen. No eipä meidän tavoitteet ole kovin korkealla, mutta toki me silti ollaan treenattu joka ilta vähän. Itseäni kiinnostaa nähdä että miten meidän tunnetila kestää läpi kokeen ja erityisesti seuraamisen ajan. Sokka on mulle vielä(kin) hieman mysteeri että miten se reagoi mun omaan toimintaani ja nyt tulee testattua että miten se reagoi kun mä jännitän.

Toistojahan Sokka ei kestä useita ja se paineistuu helposti jos se ei tajua mitä minä siltä haluan. Sokka kun haluaa suorittaa asiat hyvin, niin konflikti saa sen hämilleen. Onneksi tässä koirassa on ominaisuutena myös huonomuistisuus (joku voisi kutsua sitä kovuudeksi) niin tilanteet nollaantuu helposti. Palkkaaminen on helppoa sekä ruualla, taistelulla ja laumavietillä. Viimeisimmästä olen erityisen mielissäni, se kun ei aina ole itsestäänselvyys.

Nyt me sitten otetaan askel kohti tuntematonta ja katsotaan miten meidän käy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti